четвртак, 20. фебруар 2020.

Псалам 137

Псалам 137.
Псалам Давидов, (Захаријин). (МТ: Псалам 138)

1. Исповедаћу и славити Тебе, Господе, свим срцем својим,
    јер си услишио све речи уста мојих,
    и пред Анђелима псалмопеваћу Ти.

Донатори цртежа на Патреону: Angela and Michael Loveless

2. Поклонићу се Храму светоме Твоме,
    и исповедаћу и славити Име Твоје
    ради милости Твоје и истине Твоје,
    јер си узвеличао изнад свега Име свето Твоје.
3. У дан у који Те призовем, брзо ме услиши;
    умножићеш ме (и охрабрити) у души мојој силом Твојом.

4. Нека Те славе, Господе, сви цареви земаљски,
    јер чуше све речи уста Твојих.
5. И нека певају песме Господње,
    јер је велика слава Господња.
6. Јер је узвишен Господ, и на смирене погледа,
    и висине издалека познаје.
7. Ако пођем посред невоље, оживећеш ме,
    на гнев непријатеља мојих простро си руку Твоју,
    и спасе ме десница Твоја.
8. Господ ће узвратити за мене.
    Господе, милост је Твоја до века,
    дела руку Твојих немој презрети.

Претходна глава   Псалтир   Следећи псалам

Нема коментара:

Постави коментар