петак, 14. фебруар 2020.

Посланица Филимону

Заузимање сужња Павла за одбеглог роба Онисима, а сад обраћенога и вернога хришћанина.

1. Павле, сужањ Христа Исуса, и брат Тимотеј, Филимону љубљеноме и сараднику нашем,

2. И милој Апфији, и Архипу, саборцу нашем, и домаћој твојој цркви:

3. Благодат вам и мир од Бога Оца нашега и Господа Исуса Христа.

4. Захваљујем Богу мојему свагда спомињући те у молитвама својима.

5. Јер чујем за љубав твоју и вјеру коју имаш према Господу Исусу и према свима светима,

6. Да заједништво вјере твоје буде дјелотворно у познању свакога добра које имамо у Христу Исусу.

7. Љубав пак твоја чини нам велику радост и утјеху, јер си, брате, срца светих умирио.

8. Стога, иако имам пуну слободу у Христу да ти заповиједам шта треба да чиниш,

9. Због љубави радије те молим, ја лично, Павле старац, а сада и сужањ Исуса Христа,

10. Молим те за чедо моје Онисима, којега родих у оковима својим;

11. Некада теби непотребнога, а сада и теби и мени потребнога. Послах ти га натраг;

12. А ти њега, то јест срце моје, прими.

13. Ја га хтједох задржати код себе, да ми умјесто тебе послужи у оковима за јеванђеље.

14. Али без твојега знања не хтједох ништа чинити, да твоје доброчинство не би било принудно него добровољно.

15. Јер можда се зато и растаде с тобом за кратко да га добијеш за вјечност,

16. Не више као роба, него више од роба, брата љубљенога, особито мени, а колико више теби, и по тијелу и у Господу.

17. Ако сам ти, дакле, заједничар у вјери, прими њега као мене.

18. Ако ти је у чему скривио, или дужан остао, то мени урачунај.

19. Ја, Павле, написах својом руком, ја ћу платити; да ти не кажем да и самог себе мени дугујеш.

20. Да, брате, обрадуј ме у Господу; умири срце моје у Господу.


21. Уздајући се у твоју послушност, написах ти, знајући да ћеш учинити више него што кажем.

22. А уједно припреми ми гостопримство, јер се надам да ћу вашим молитвама бити вам дарован.


23. Поздравља те Епафрас који је са мном сужањ у Христу Исусу,

24. Марко, Аристарх, Димас, Лука, сарадници моји.

Донатор цртежа на Патреону: Џин Бурк

25. Благодат Господа нашега Исуса Христа са духом вашим. Амин.

Нема коментара:

Постави коментар