субота, 28. децембар 2019.

2. Тимотеју 1


Захвалност Богу за вјеру Тимотејеву и подстицај дара у њему: да се не постиди страдања за Христа и да сачува залог Духа.

1. Павле, апостол Христа Исуса по вољи Божијој, према обећању живота у Христу Исусу,

2. Тимотеју, љубљеноме чеду: Благодат, милост, мир од Бога Оца и Христа Исуса Господа нашега.

3. Захваљујем Богу, којему служим од предака у чистој савјести, што те се непрестано сјећам у молитвама својим дан и ноћ;

4. Сјећајући се суза твојих, желим да те видим да се радошћу испуним.

5. На уму ми је нелицемјерна вјера твоја, која се прво усели у бабу твоју Лоиду и матер твоју Евникију, а увјерен сам да је и у теби.

6. Из тога разлога ти напомињем да разгорије ваш благодатни дар Божији који је у теби кроз полагање руку мојих.

7. | Јер нама Бог није дао духа плашљивости, него силе и љубави и целомудрености.

8. Не постиди се, дакле, страдања Господа нашега, ни мене сужња његова, него буди ми састрадалник у јеванђељу по сили Бога,

9. Који нас спасе и призва призвањем светим, не по дјелима нашим, него по својој вољи и благодати датој нам у Христу Исусу прије вјечних времена,

10. А сада показаној јављањем Спаситеља нашега Исуса Христа, који разруши смрт и обасја живот и нераспадљивост јеванђељем,

11. За које сам ја постављен проповједник и апостол и учитељ незнабожаца.

12. Из тога разлога ово и страдам, али се не стидим; јер знам Коме сам повјеровао, и увјерен сам да је Он кадар сачувати залог мој за онај дан.

13. Као образац здраве науке имај оно што си чуо од мене у вјери и љубави у Христу Исусу.

14. Добро завјештање сачувај Духом Светим, који обитава у нама.

15. То знаш да се одвратише од мене сви они у Азији, међу којима су Фигел и Ермоген.

16. Господ нека даде милост Онисифорову дому, јер ме је много пута окријепио, и окова мојих није се постидјео,

17. Него дошавши у Рим још ревносније ме потражи и нађе.

18. Нека му даде Господ да нађе милост код Господа у онај дан. А колико ми је у Ефесу послужио, ти најбоље знаш.

Претходна глава   2 Tимотеју   Следећа глава

Moжете нам помоћи да илуструјемо целу Библију са само $1 месечно!

Нема коментара:

Постави коментар