четвртак, 9. мај 2019.

Псалам 37

Псалам Давидов, за сећање, о суботи.МТ: Псалам 38)

2. Господе, немој ме јарошћу Твојом карати,
    нити ме гњевом Твојим казнити.
3. Јер стреле Твоје забодоше се у мене,
    и спустио си на ме руку Твоју.
4. Нема исцељења телу моме од лица гњева Твога,
    нема мира у костима мојим од лица грехова мојих.
5. Јер безакоња моја превазиђоше главу моју,
    као бреме тешко оптеретише ме.
6. Усмрдише се и загнојише ране моје,
    од лица безумља мога.
7. Пострадах и скруших се до краја,
    сав дан постиђен ходих.
8. Јер се слабине моје испунише поругама,
    и нема исцељења телу моме;
9. злостављан бих и унижен веома,
    риках од уздисања срца мога.
10. Господе, пред Тобом је сва жеља моја,
      и уздисање моје од Тебе се не скри.
11. Срце моје смути се, остави ме снага моја,
      и светлост очију мојих и она није са мном.
12. Пријатељи моји и ближњи моји спрам мене дођоше и сташе,
      и најближи моји на одстојању стадоше.
13. Тражитељи душе моје ужурбаше се,
      и који ми искаху зла говорише погубне ствари,
      и по цео дан смишљаху лукавства.
14. А ја као глув не слушах,
      и као нем не отварах уста своја;
15. и бејах као човек који не чује,
      и који у устима својим нема оправдања.
16. Јер у Тебе се, Господе, поуздах;
      Ти ћеш ме услишити, Господе Боже мој.
17. Јер рекох: Да ми се не порадују непријатељи моји;
      и у спотицању ногу мојих бише нада мном велеречиви.
18. А ја сам на ударце спреман,
      и бол је мој стално преда мном.

Донатор цртежа на Патреону: Angela and Michael Loveless

19.
Јер безакоње моје ја ћу објавити,
      и бринућу се за грехе своје.
20. А непријатељи моји уживају, и осилише се нада мном,
      и умножише се који ме мрзе неправедно;
21. који ми узвраћају зло за добро
      оклеветаше ме, јер идох за добротом,
      (и одбацише ме љубљенога, као мртвога згађенога).
22. Не остави ме, Господе; Боже мој,
      не удаљи се од мене.
23. Похитај ми у помоћ, Господе спасења мога.

Претходни псалам   Псалтир   Следећи псалам

Нема коментара:

Постави коментар