субота, 28. август 2021.

Псалам 80

Донатор цртежа на Патреону: Orthodox Pilgrim

За крај, за точила, Псалам Асафов. (МТ: Псалам 81)

2. Радујте се Богу помоћнику нашем,
кличите Богу Јаковљевом.
3. Узмите псалам и дајте тимпан,
псалтир умилни са гитаром.
4. Затрубите у новомесечје трубом,
у благознаменити дан празника нашег;
5. јер је заповест Израиљу
и суд је Бога Јаковљевог.
6. Сведочанство у Јосифу поставио га је
када изађе из земље Египта;
језик који није знао, чуо је;
7. ослободио је леђа његова од бремена,
руке његове које служаху у кошевима.
8. У жалости си Ме призвао (вели Господ) и избавих те;
услишао сам те у скривености буре,
испробах те на води спорења.
9. Слушај, народе Мој, и сведочићу ти:
Израиљу, ако ме послушаш,
10. неће бити код тебе бога скорашњег,
нити ћеш се клањати богу туђему.
11. Јер сам ја Господ Бог твој,
Који те је извео из земље Египта;
рашири уста твоја, и испунићу их.
12. И не послуша народ Мој глас Мој,
и Јаков не обрати Мени пажњу.
13. И отпустих их по намерама срдаца њихових,
ходиће у намерама својим.
14. Да је народ Мој послушао Мене,
да је Израиљ ходио путевима Мојим,
15. до ништавила бих непријатеље њихове понизио
и на тлачитеље њихове ставио бих руку Моју.
16. Непријатељи Господњи ласкаше му;
и биће време њихово (=Израиљево) до века.
17. И нахрани их од брашна пшеничног,
и од стене медом насити их.

Претходни псалам   Псалтир   Следећи псалам

Нема коментара:

Постави коментар