уторак, 30. април 2019.

Јован 4

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti

1. Када, дакле, сазнаде Господ да су фарисеји чули да Исус више ученика задобија и крштава него Јован -

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti
Датум: 30. новембар 2020.

2. Иако сам Исус не крштаваше него ученици његови -

Донатор цртежа: Carla R Z Chelotti

3. Остави Јудеју и отиде опет у Галилеју.

4. А ваљало му је проћи кроз Самарију.

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti
Датум: 5. јун 2021.

5. Тако дође у град самаријски звани Сихар, близу села које даде Јаков Јосифу, сину својему.

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti
Датум: 21. јул 2021.

6. А ондје бијаше извор Јаковљев. Исус пак уморан од пута сјеђаше тако на извору; бјеше око шестога часа.

7. Дође жена из Самарије да захвати воде. Рече јој Исус: Дај ми да пијем.

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti
Датум: 12. јул 2021.

8. Јер ученици његови бијаху отишли у град да купе хране.

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti
Датум: 27. новембар 2022.

9.
 
Рече му жена Самарјанка: Како ти, који си Јудејац, тражиш од мене жене Самарјанке да пијеш? Јер се Јудејци не друже са Самарјанима.

10. Одговори Исус и рече јој: Кад би ти знала дар Божији, и ко је тај који ти говори: дај ми да пијем, ти би тражила од њега и дао би ти воду живу.

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti

11. Рече му жена: Господе, ни ведра немаш, а студенац је дубок; одакле ти онда вода жива?

12. Еда ли си ти већи од оца нашега Јакова, који нам даде овај студенац, и он из њега пијаше и синови његови и стока његова?

13. | Одговори Исус и рече јој: Сваки који пије од ове воде опет ће ожеднети;

14. А који пије од воде коју ћу му ја дати неће ожеднети довека,

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti
Датум: 6. јун 2023.

него вода коју ћу му дати постаће у њему извор воде која тече у живот вечни.

15. Рече му жена: Господе, дај ми ту воду да не жедним и не долазим овамо да захватам.

16. Рече јој Исус: Иди, зови мужа својега, и дођи овамо.

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti
Датум: 29. септембар 2023.

17. Одговори жена и рече: Немам мужа. Рече јој Исус: Добро каза: немам мужа;

18. Јер си пет мужева имала, и сада кога имаш није ти муж; то си право казала.

19. Рече му жена: Господе, видим да си ти пророк.

20. Оци наши клањаху се Богу на гори овој, а ви кажете да је у Јерусалиму мјесто гдје се треба клањати.

21. Рече јој Исус: Жено, вјеруј ми да долази час када се нећете клањати Оцу ни на гори овој ни у Јерусалиму.

22. Ви се клањате ономе што не знате; а ми се клањамо ономе што знамо; јер је спасење од Јудејаца.

23. Али долази час, и већ је ту, када ће се истински богомољци клањати Оцу у духу и истини, јер Отац тражи да такви буду они који му се клањају.

24. Бог је дух; и који му се клањају, у духу и истини треба да се клањају.

25. Рече му жена: Знам да долази Месија звани Христос; кад он дође, објавиће нам све.

26. Рече јој Исус: Ја сам - који говорим с тобом.

27. И утом дођоше ученици његови, и зачудише се што са женом разговара, али ниједан не рече: шта тражиш, или што говориш са њом?

Донатор цртежа на Патреону: Carla R Z Chelotti

28. А жена остави свој крчаг и отиде у град и рече људима:

29. Ходите да видите човјека који ми каза све што сам учинила. Да није он Христос?

30. Изиђоше, дакле, из града и пођоше њему.

31. А у међувремену мољаху га ученици његови говорећи: Рави, једи!

32. А он им рече: Ја имам јело да једем за које ви не знате.

33. Тада ученици говораху међу собом: Да му неко не донесе да једе?

34. Исус им рече: Јело је моје да вршим вољу Онога који ме је послао, и извршим његово дјело.

35. Не кажете ли ви да су још четири мјесеца па ће настати жетва? Ето, велим вам: подигните очи своје и видите њиве како се већ жуте за жетву.

36. И који жање прима плату, и сабира род за живот вјечни, да се радује заједно и који сије и који жање.

37. Јер у томе је истинита ријеч, да је други који сије, а други који жање.

38. Ја вас послах да жањете гдје се ви нисте трудили; други су се трудили, а ви сте у труд њихов ушли.

39. А из града онога многи од Самарјана повјероваше у њега за ријеч жене која је свједочила: Каза ми све што учиних.

40. Када, дакле, дођоше к њему Самарјани, мољаху га да остане код њих; и остаде ондје два дана.

41. И много их више вјерова за ријеч његову,

42. Те жени говораху: Сад не вјерујемо више због твога казивања, јер сами смо чули и знамо да је ово заиста Спаситељ свијета, Христос.

43. А послије два дана изиђе оданде, и отиде у Галилеју.

44. Јер сам Исус посвједочи да пророк у својој постојбини нема части.

45. А када дође у Галилеју, примише га Галилејци, који бијаху видјели све што учини у Јерусалиму о Празнику, јер и они дођоше на Празник.

46. Исус пак дође опет у Кану Галилејску, гдје претвори воду у вино. И бјеше неки царев човјек чији син боловаше у Капернауму.

47. Овај чувши да је Исус дошао из Јудеје у Галилеју, отиде к њему и мољаше га да сиђе и да му исцијели сина; јер бијаше на самрти.

48. Каза му, дакле, Исус: Ако не видите знаке и чудеса. нећете да повјерујете.

49. Рече му царев човјек: Господе, дођи док није умрло дијете моје.

50. Рече му Исус: Иди, син твој је жив. И вјерова човјек ријечи коју му рече Исус и пође.

51. А већ док он силажаше, гле, сретоше га слуге његове и јавише му говорећи: Дијете је твоје живо.

52. Тада их упита за час у који му би лакше; и казаше му: Јуче у седми час пусти га грозница.

53.

54.

Нема коментара:

Постави коментар