петак, 3. новембар 2017.

Псалам 42

Псалам Давидов.(МТ: Псалам 43)

Донатор цртежа на Патреону: Anthony Cabrera Gonzales

1. Суди ме, Боже, и расуди парбу моју од народа несветога,
    од човека неправедног и лукавог избави ме.
2. Јер си Ти, Боже, утврђење моје; зашто си ме одбацио?
    И зашто сетујући ходим, када (ме) тлачи непријатељ?

Донатор цртежа на Патреону: Anthony Cabrera Gonzales

3. Пошаљи светлост Твоју и истину Твоју;
    оне ме упутише и одведоше на гору свету Твоју
    и у насеља Твоја.
4. И ући ћу ка жртвенику Божијем,
    Богу Који орадошћује младост моју;
    исповедићу Те и хвалити на гуслама, Боже, Боже мој.

Донатор цртежа на Патреону: Anthony Cabrera Gonzales

5. Зашто си жалосна, душо моја и зашто ме смућујеш?
    Уздај се у Господа, јер ћу се исповедати Њему –
    Спасењу лица мога и Богу моме.

Претходни псалам   Псалтир   Следећи псалам

Нема коментара:

Постави коментар