субота, 12. новембар 2016.

Псалам 50

За крај, Псалам Давидов, кад му дође Натан Пророк, када је ушао код Вирсавеје (жене Уријине).
(МТ: Псалам 51)

3. Помилуј ме, Боже, по великој милости Својој,
    и по обиљу милосрђа Свога очисти безакоње моје.
4. Опери ме добро од безакоња мога,
    и од греха мога очисти ме.
5. Јер безакоње моје ја знам, и грех је мој стално преда мном.
6. Теби јединоме сагреших,
    и зло пред Тобом учиних.
    Да се оправдаш у речима Својим,
    и победиш када Ти суде.
7. Гле, у безакоњима се зачех,
    и у гресима роди ме мати моја.
8. Гле, истину љубиш,
    и јављаш ми непознатости и тајне мудрости Твоје.
9. Покропи ме исопом, и очистићу се;
    опери ме, и бићу бељи од снега.
10. Дај ми да слушам радост и весеље,
      да се обрадују кости потрвене.
11. Одврати лице Твоје од грехова мојих,
      и сва безакоња моја очисти.

Донатор цртежа на Патреону: Fr. David Brian Wooten

12. Срце чисто саздај у мени, Боже,
      и Дух прав обнови у утроби мојој.
13. Не одбаци ме од лица Твога,
      и Духа Твога Светога не одузми од мене.

14. Дај ми радост спасења Твога,
      и Духом владалачким утврди ме.
15. Научићу безаконике путевима Твојим,
      и безбожници ће се обратити к Теби.
16. Избави ме од крви, Боже, Боже спасења мога,
      обрадоваће се језик мој правди Твојој.
17. Господе, отвори усне моје,
      и уста моја казиваће хвалу Твоју.

Донатор цртежа на Патреону: Alastair McKenzie

18. Јер да си хтео жртве, ја бих Ти принео;
      за жртве свеспаљенице не мариш.
19. Жртва је Богу дух скрушен;
      срце скрушено и унижено Бог неће одбацити.

20. По благовољењу Своме, Господе, чини добро Сиону,
      и нека се подигну зидови Јерусалимски.
21. Тада ћеш благоволити жртву правде,
      приносе и жртве свеспаљенице,
      тада ће принети на жртвеник Твој теоце.

Претходни псалам   Псалтир   Следећи псалам

Нема коментара:

Постави коментар