петак, 11. новембар 2016.

Откривење 3


1. И анђелу Цркве у Сарду напиши: Тако говори Онај што има седам духова Божијих и седам звезда: Знам твоја дела, имаш име да си жив, а мртав си.

2. Прени се и бди, па утврди остало што је готово да помре, јер не нађох твоја дела да су савршена пред Богом мојим.

3. Памти, дакле, како си примио и чуо, држи то и покај се. Ако ли не будеш бдио, доћи ћу ти као лопов, и нећеш знати у који час ћу доћи на те.

4. Али имаш и у Сарду неколико њих, који не укаљаше хаљине своје, и ходиће са мном у бијелима, јер су достојни.

5. Тако ће онај који побиједи бити обучен у хаљине бијеле, и нећу избрисати име његово из Књиге живота, и признаћу име његово пред Оцем мојим и пред анђелима његовим.

6. Ко има ухо нека чује шта Дух говори Црквама.

7. И анђелу Цркве у Филаделфији напиши: Тако говори Свети, Истинити, који има кључ Давидов, који отвара и нико неће затворити, и који затвара и нико неће отворити.

8. Знам дјела твоја; ево, отворио сам врата пред тобом која нико не може затворити; јер мало снаге имаш, а одржао си моју ријеч, и ниси се одрекао Имена мога.

9. Ево дајем ти из синагоге сатанине оне који говоре за себе да су Јудејци а нису, него лажу; ево, учинићу да они дођу и да се поклоне пред ногама твојим, и да знају да те ја љубим.

10. Зато што си одржао моју заповијест о трпљењу, и ја ћу тебе сачувати од часа искушења који ће доћи на васцијели свијет да искуша оне који живе на земљи.

11. Долазим ускоро; држи што имаш, да нико не узме вијенца твога.

12. Онога који побиједи учинићу стубом у храму Бога мога, и више неће изићи напоље; и написаћу на њему Име Бога мога, и име града Бога мога, новога Јерусалима, који силази с неба од Бога мога, и ново Име моје.

13. Ко има ухо нека чује шта Дух говори црквама.

14. И анђелу Цркве у Лаодикији напиши: Тако говори Амин, Свједок вјерни и истинити, Зачетник творвине Божије:

15. Знам дјела твоја, да ниси ни студен ни врућ. О, да си студен или врућ!

16. Тако, пошто си млак, и ниси ни студен ни врућ, избљуваћу те из уста својих.

17. Јер говориш: Богат сам, и обогатио сам се, и ништа ми не треба; а не знаш да си несрећан, и јадан, и сиромашан, и слијеп, и наг.

18. Савјетујем ти да купиш од мене злата огњем жеженога, да се обогатиш; и бијеле хаљине, да се обучеш, те да се не покаже срамота голотиње твоје; и масти да помажеш очи своје, да видиш.

19. Ја оне које љубим карам и поправљам; зато ревнуј, и покај се.

20. | Ево стојим на вратима и куцам; ако ко чује глас мој и отвори врата, ући ћу к њему и вечераћу с њим, и он са мном.

21. Ономе који побиједи даћу да сједи са мном на пријестолу моме, као и ја што побиједих и сједох са Оцем мојим на пријестолу његовом.

22. Ко има ухо нека чује шта Дух говори Црквама.

Претходна глава   Откривење   Следећа глава

Нема коментара:

Постави коментар