среда, 22. фебруар 2017.

Јеврејима 1


1. Бог који је из давнине много пута и разним начинима говорио оцима преко Пророка,

2. У ове последње дане говорио је нама преко Сина, којега постави наследником свега, кроз којега је и векове створио;

3. Он који је сјај славе и обличје бића Његовога и који држи све моћном речју својом, пошто сам изврши очишћење грехова наших, седе са десне стране Величанства на висинама,

4. И толико се показа већи од анђела колико је славније Име наследио него они.

5. | 
Јер коме од анђела икада рече: Син мој јеси Ти, ја те данас родих? И опет: Ја ћу њему бити Отац, а он мени Син.

6. И опет, када уводи Првороднога у васељену, говори: И нека му се поклоне сви анђели Божији.

7. А за анђеле говори: Који чини анђеле своје духовима и слуге своје пламеном огњеним.

8. За Сина пак: Пријесто је твој, Боже, вавијек вијека; жезал правичности је жезал Царства твојега.

9. Заволио си правду и омрзао безакоње; због тога те помаза, Боже, Бог твој уљем радости више него другове твоје.

10. И опет: Ти, Господе, у почетку основа земљу, и небеса су дјело руку твојих;

11. Они ће проћи, а ти остајеш, и све ће остарјети као одијело,

12. И савићеш их као хаљину, и измјениће се, а ти си увијек исти, и године твоје неће минути.

13. А коме од анђела икад рече: Сједи мени са десне стране док положим непријатеље твоје за подножје ногама твојим?

14. Нису ли сви они духови за служење, који се шаљу да служе онима који ће наследити спасење?

Претходна глава   Јеврејима   Следећа глава

Moжете нам помоћи да илуструјемо целу Библију са само $1 месечно!

Нема коментара:

Постави коментар