понедељак, 13. фебруар 2017.

Галатима 6


1. Браћо, ако и упадне човек у какво сагрешење, ви духовни исправљајте таквога духом кротости, чувајући себе да и ти не будеш искушан.

2. Носите бремена један другога, и тако испуните закон Христов.

3. Јер ако ко мисли да је нешто, а није ништа, вара самога себе.

4. А сваки нека испита своје дело, и тада ће сам у себи имати похвалу, а не у другоме;

5. Јер ће сваки своје бреме носити.

6. | А који се учи речи, нека дели сва добра са оним који га учи.

7. Не варајте се, Бог се не да обмањивати; јер што човек посeје оно ће и пожњети.

8. Јер који сeје у тело своје, од тела ће пожњети трулеж, а ко сeје у дух, од Духа ће пожњети живот вечни.

9. А добро чинити да нам не досади, јер ћемо у своје време пожњети ако не малакшемо.

10. Зато, дакле, док имамо времена, чинимо добро свима, а особито својима по вери.

11. Видите како вам великим словима написах својом руком!

12. Који хоће да се допадну по тијелу, они вас приморавају да се обрезујете, само да не буду гоњени за крст Христов.

13. Јер ни сами обрезани не држе закон, него хоће да се ви обрезујете да би се вашим тијелом хвалили.

14. | А ја, Боже сачувај, да се чим другим хвалим осим крстом Господа нашега Исуса Христа, којим се мени разапе свет и ја свету.

15. Јер у Христу Исусу нити обрезање што помаже нити необрезање, него нова твар.

16. И који год буду живјели по овоме правилу, мир на њих и милост, и на Израиљ Божији.

17. Убудуће да ми нико не ствара тешкоће, јер ја ране Господа Исуса на тијелу својему носим.

18. Благодат Господа нашега Исуса Христа са духом вашим, браћо. Амин.

Претходна глава   Галатима   Следећа глава

Нема коментара:

Постави коментар