понедељак, 6. април 2020.

Псалам 54

За крај, у песмама поучан, Давидов. (МТ: Псалам 55)

2. Чуј, Боже, молитву моју,
    и не презри мољења мога.
3. Погледај на ме и услиши ме.
    Ожалостих се размишљањем мојим и смутих се
4. од вике непријатеља, и од тлачења грешника;
    јер навалише на ме безакоње,
    и у гњеву прогањаху ме.
5. Срце се моје смути у мени,
    и страх смртни нападе на ме.
6. Страх и трепет дође на ме,
    и покри ме тама.
7. И рекох: Ко ће ми дати крила као голубу,
    и полетећу и починућу.
8. Гле, удаљих се бежећи,
    и настаних се у пустињи.
9. Чеках Бога, Који ме спасава
    од малодушности и од буре.
10. Потопи (их), Господе, и раздели језике њихове;
      јер видех безакоње и свађу у граду.
11. Дању и ноћу опкољавају га на зидовима његовим,
      и безакоње и мука је посред њега, и неправда;
12. и не оскуде од тргова његових лихварство и превара.
13. Јер ако би непријатељ ругао ми се, претрпео бих;
      и ако би мрзитељ говорио на ме велеречиво, сакрио бих се од њега.
14. Него ти, човече, истодушни,
      господару мој и познаниче мој,
15. који се заједно са мном наслађиваше јелима,
      у дом Божији хођасмо једнодушно.
16. Нека дође смрт на њих,
      и нека сиђу у ад живи;
      јер је лукавство у насељима њиховим усред њих.
17. А ја к Богу завапих,
      и Господ услиша ме.
18. Вечером и јутром и у подне казиваћу,
      и јављаћу, и услишиће глас мој.
19. Избавиће у миру душу моју од оних који ми се приближују,
      јер их много беше против мене.
20. Услишиће Бог и понизиће их,
      Он Који постоји пре векова.
      Јер нема у њих промене, јер се не убојаше Бога;
21. пружише руку своју на узвраћање,
      оскврнише завет Његов.
22. Разделише се од гњева лица Његовог,
      и приближише се срца њихова;
      умекшаше се речи њихове већма од масла,
      а оне су (уствари) стреле.

Донатор цртежа на патреону: Matt Chan

23. Пренеси на Господа бригу своју, и Он ће те прехранити;
      неће дати довека посртања праведнику.
24. А Ти ћеш их, Боже, низвести у јаму пропасти.
      Људи крвници и лукави
     неће саставити ни половину дана својих.
     А ја се, у Тебе уздам, Господе.

Претходни псалам   Псалтир   Следећи псалам

Нема коментара:

Постави коментар