субота, 7. март 2020.

Товит 12

1. И призва Товит Товију, сина свога, и рече му: Пази, чедо, да платимо човјеку који је ишао са тобом, и придодати му треба.

2. И рече му: Оче, неће ми шкодити ако њему дадеш пола онога што сам донио,

3. Јер ме доведе теби здрава и жену моју исцијели и сребро моје донесе и тебе такође исцијели.

4. И рече старац: Праведно је (дати) му.

5. И позва анђела и рече му: Узми половину од свега што смо донијели, и иди у здрављу.

6. Онда (анђео) позвавши њих двојицу тајно, рече им: Благосиљајући Бога, њему се исповиједајте, величајте њега и исповиједајте пред свима живима о ономе што је учинио са вама; добро је благосиљати Бога и узносити Име његово, ријечи дјела његових часно казујући, и не будите лијењи да му се исповиједате.

7. Тајну цареву добро је скривати, а дјела Божја откривати – славно. Добро чините и зло вас неће снаћи.

8. Добро је молитва са постом и милостињом и правдом; добро је (боље) мало са правдом неголи много са неправдом; добро је чинити милостињу неголи сабирати злато,

9. Јер милостиња од смрти избавља, и она очишћује од сваког гријеха. Који творе милостиње и правде, испуниће се живота.

10. А који гријеше, непријатељи су свог живота.

11. Нећу сакрити од вас ниједну ријеч, Рекох: Тајну цареву добро је сакривати, а дјела Божија откривати – славно.

12. И сада када си се помолио, ти и невјеста твоја Сара, ја сам принио спомен молитве ваше пред Светога; и када си сахрањивао мртве, такође сам био с тобом.

13. И када ниси био лијењ да устанеш и оставиш објед свој да би отишао и побринуо о мртвацу, ниси се сакрио од мене чинећи добро, него сам био са тобом.

14. И сада посла ме Бог да те исцијели и снаху твоју Сару.

Донатор цртежа на Патреону: Gillian Carroll

15. Ја сам Рафаило, један од седам светих анђела који приносе молитве Светих и улазе пред славу Светога.

16. И потресоше се обојица и падоше на лице, јер се уплашише.

Донатор цртежа на Патреону: Scott Hebert
Датум: 15. август 2020.

17.
И рече им: Не бојте се, мир ће са вама бити; Бога, пак, благосиљајте вавијек.


18. Јер не својом жељом, него вољом Бога нашег дођох, зато Га благосиљајте вавијек.

19. У све дане јављао сам вам се, и не једох и не пих, него ви виђење гледасте.

20. И сада исповиједајте се Богу, јер одлазим Ономе који ме је послао, и запишите све што се догодило у књигу.

21. И устадоше; и више га не видјеше.

22. И исповиједаху дјела велика и чудесна Божија, и како им се јави анђео Господњи.

Претходна глава   Товит   Следећа глава

Moжете нам помоћи да илуструјемо целу Библију са само $1 месечно!

Нема коментара:

Постави коментар