уторак, 16. април 2019.

Јован 16


1. Ово сам вам казао да се не саблазните.

2. Изгониће вас из синагога; Али долази час када ће сваки ко вас убије мислити да Богу службу приноси.

3. И то ће чинити, јер не познаше Оца ни мене.

4. Али ово сам вам казао да се, када дође час, сјећате овога да вам ја казах; а испочетка не казах вам ово, јер бијах с вама.

5. А сада идем Ономе који ме посла, и нико ме од вас не пита: куда идеш?

6. Али зато што сам вам ово казао, жалост је испунила срце ваше.

7. Но ја вам истину говорим: боље је за вас да ја одем, јер ако ја не одем, Утјешитељ неће доћи к вама; ако ли одем, послаћу га к вама.

8. И кад Он дође, покараће свијет за гријех, и за правду, и за суд.

9. За гријех, дакле, што не вјерују у мене;

10. За правду пак, што идем Оцу својему, и више ме нећете видјети;

11. А за суд, што је кнез овога свијета осуђен.

12. Још вам имам много говорити, али сада не можете носити.

13. А када дође Он, Дух Истине, увешће вас у сву истину; јер неће говорити од себе, него ће говорити оно што чује, и јавиће вам оно што долази.

14. Он ће мене прославити, јер од мојега ће узети, и јавиће вам.

15. Све што има Отац моје је, зато рекох да ће од мојега узети, и јавити вам.

16. Још мало, и нећете ме видјети, и опет мало и угледаћете ме, јер ја идем Оцу.

17. Тада неки од ученика његових рекоше међу собом: (та је то што нам каже: Још мало, и нећете ме видјети, и опет мало и угледаћете ме; и: Ја идем Оцу?

18. Говораху, дакле: (та је то што каже: мало? Не знамо шта говори.

19. А Исус разумије да хтједоше да га питају, па им рече: Зато ли се запиткујете међу собом, што рекох: Још мало, и нећете ме видјети, и опет мало, и угледаћете ме.

20. Заиста, заиста вам кажем да ћете ви заплакати и заридати, а свијет ће се радовати; и ви ћете жалосни бити, али ће се ваша жалост окренути на радост.

21. Жена кад рађа трпи муку, јер дође час њезин; а када роди дијете, више се не опомиње жалости, због радости што се роди човјек на свијет.

22. И ви, дакле, имате сада жалост; али ћу вас опет видјети, и радоваће се срце ваше, и радост вашу нико неће узети од вас.

23. И у онај дан нећете ме питати ништа. Заиста, заиста вам кажем да што год заиштете од Оца у име моје, даће вам.

24. До сада не искасте ништа у име моје; иштите и добићете, да радост ваша буде испуњена.

25. Ово сам вам говорио у причама; али долази час кад вам више нећу говорити у причама, него ћу вам отворено јавити о Оцу.

26. У онај дан ћете у име моје заискати, и не кажем вам да ћу ја умолити Оца за вас:

27. Јер сам Отац љуби вас, зато што сте ви љубили мене, и вјеровали да ја од Бога изиђох.

28. Изиђох од Оца, и дошао сам на свијет; опет остављам свијет, и идем Оцу.

29. Рекоше му ученици његови: Ето сад отворено говориш, и причу никакву не говориш.

30. Сада знамо да све знаш, и не треба да те ко пита. По томе вјерујемо да ти од Бога изиђе.

31. Исус им одговори: Сада ли вјерујете?

32. Ево долази час, и већ је дошао, да се разбјегнете сваки на своју страну, а мене сама оставите: али нисам сам, јер је Отац са мном.



Moжете нам помоћи да илуструјемо целу Библију са само $1 месечно!

Нема коментара:

Постави коментар