петак, 19. фебруар 2016.

Псалам 4

За крај, у псалмима,

Донатор цртежа на Патреону: Nikolay Kolev
Датум: 5. јун 2023.

песма Давидова.

2. Када Те призвах, услишио си ме,
    Боже правде моје;
    У жалости распространио си ме.
    Смилуј се на ме, и услиши молитву моју.
3. Синови људски, докле ћете бити тешкосрдни?
    Зашто љубите сујету, и тражите лаж?
4. И познајте, да Господ чудо показа на преподноме Своме.
    Господ ће ме услишити када завапим к Њему.
5. Гневите се и не грешите;
    (пазите) шта говорите у срцима својим,
    и на постељама својим скрушите се.
6. Принесите (Богу) жртву правде, и уздајте се у Господа.
7. Многи говоре: Ко ће нам показати добра?
    Знаменова се на нама светлост лица Твога Господе.
8. Дао си весеље у срцу моме;
    од плода пшенице, вина и јелеја свога умножише се.

Донатор цртежа на Патреону: Bonnie Johnstone

9. У миру ћу заједно уснути и починути,
    јер си ме Ти, Господе, јединога у нади настанио.

Нема коментара:

Постави коментар