понедељак, 23. мај 2016.

Постање 9:8-17



И рече Бог Ноју и синовима његовим с њим, говорећи:
А ја ево постављам завет свој с вама и с вашим семеном након вас, и са свим животињама, што су с вама од птица, од стоке и од свих звери земаљских што су с вама, са свачим што је изашло из ковчега, и са свим зверима земаљским. Постављам завет свој с вама, те одселе неће ниједно тело погинути од потопа, нити ће више бити потопа да затре земљу. 
12. И рече Бог: Ево знак завета који постављам између себе и вас и сваке живе твари, која је с вама до века: метнуо сам дугу своју у облаке, да буде знак завета између мене и земље. Па кад облаке навучем на земљу, видеће се дуга у облацима, и опоменућу се завета свог који је између мене и вас и сваке душе живе у сваком телу, и неће више бити од воде потопа да затре свако тело. Дуга ће бити у облацима, па ћу је погледати, и опоменућу се вечног завета између Бога и сваке душе живе у сваком телу које је на земљи. 
И рече Бог Ноју: То је знак завета који сам учинио између себе и сваког тела на земљи.

Претходни стих   Постање 9   Следећи стих

Moжете нам помоћи да илуструјемо целу Библију са само $1 месечно!

Нема коментара:

Постави коментар