четвртак, 28. април 2016.

Јован 13:1-17




знајући Исус да Му све Отац даде у руке, и да од Бога изиђе, и к Богу иде, устаде од вечере, и скиде своје хаљине, и узе убрус те се запреже; потом усу воду у умиваоницу, и поче прати ноге ученицима и отирати убрусом којим беше запрегнут.
Онда дође к Симону Петру, и он Му рече: Господе! Зар Ти моје ноге да опереш?
Исус одговори и рече му: Шта ја чиним ти сад не знаш, али ћеш после дознати.
Рече Му Петар: Никад Ти нећеш опрати моје ноге. 
Исус му одговори: Ако те не оперем немаш део са мном.
Рече Му Симон Петар: Господе! Не само ноге моје, него и руке и главу.
Исус му рече: Опраном не треба до само ноге опрати, јер је сав чист; и ви сте чисти, али не сви. Јер знаше издајника свог, зато рече: Нисте сви чисти.
А кад им опра ноге, узе хаљине своје, и седавши опет за трпезу рече им: Знате ли шта ја учиних вама? Ви зовете мене учитељем и Господом; и право велите: јер јесам. Кад дакле ја опрах вама ноге, Господ и учитељ, и ви сте дужни један другом прати ноге. Јер ја вам дадох углед да и ви тако чините као што ја вама учиних. Заиста, заиста вам кажем: Није слуга већи од господара свог, нити је посланик већи од оног који га је послао.
Кад ово знате, благо вама ако га извршујете.

Претходни стих   Јован 13   Следећи стих

Moжете нам помоћи да илуструјемо целу Библију са само $1 месечно!

Нема коментара:

Постави коментар