петак, 18. март 2016.

Псалам 34:19-26



Нека се не порадују нада мном који ми непријатељују неправедно,
који ме мрзе узалуд и намигују очима.
Јер мени говорише мирне (ствари),
а с гњевом лукавства замишљаху.
И раширише на ме уста своја,
и рекоше: добро! добро! видеше очи наше.
Видео си, Господе, не прећути;
Господе, не одступи од мене.
Устани, Господе, и похитај на суд мој,
Боже мој и Господе мој, на парбу моју.
Суди ме, Господе, по правди Твојој, Господе Боже мој,
и нека се не порадују због мене.
Нека не кажу у срцу своме: добро! добро!души нашој;
нити да кажу: Прогутасмо га!
Нека се постиде и посраме уједно који се радују злу моме;
нека се обуку у стид и срамоту који су надамном велеречиви.

Претходни стих   Псалам 34   Следећи стих

Moжете нам помоћи да илуструјемо целу Библију са само $1 месечно!

Нема коментара:

Постави коментар