среда, 16. март 2016.

Псалам 34:11-17


Усташе на ме сведоци неправедни, оно што не знађах питаху ме;
узвратише ми зла за добра,
и безплодност (учинише) души мојој.
А ја, када ми они досађиваху, одевах се у врећу (жалости)
и постом смиравах душу моју,
и молитва моја у недра моја вратиће се.
Као ближњем, као брату нашем, тако угађах;
као плачући и сетујући, тако се смиравах.
А (они) против мене веселише се и окупише,
сабраше на ме ударце, и не знадох (зашто);
раздељују ме, и не бише ганути (да престану).
Искушаваху ме, ругаше ми се поругом,
шкргутаху на ме зубима својим.
Господе, када ћеш погледати?
Поврати душу моју од злодејства њиховог,
од лавова јединицу моју.

Претходни стих   Псалам 34   Следећи стих

Moжете нам помоћи да илуструјемо целу Библију са само $1 месечно!

Нема коментара:

Постави коментар